perjantai 3. huhtikuuta 2015

15 minuutin hetkeni julkisuudessa

Senaatintorilla, for the first time!


Munarikasta pääsiäistä, rakkaat ystävät, kuten kuuluu jokaisen homomiehen aina pääsiäisen tullen sanoa! Ahimiessani pashaa, lammasta ja graavilohta isoon kitaani tajusin, että minulla olisi nyt mahdollisuus hieman mainostaa itseäni.

Tai noh.... Joka tapauksessa on nyt niin, että minun kuvani voi nähdä tulevassa Lukiolaisten liiton lehdessä Improbaturissa 2/2015. Se ilmestyy tuossa noin kolmen viikon päästä, 28. päivä. 

Olen lehdessä vain yhdellä aukeamalla, mutta tätä aukeamaa peittää minun kuvani, jonka otatin itsestäni stadissa. Kerron artikkelissa - kai sitä siksi voi kutsua - myös tyylistäni, vaatteiden merkityksestä ja transmiehisyydestä. Alun perin jutusta piti tulla täysin informatiivinen, mutta jotenkin se lipsahti aika tunteikkaaksi. Eli nyt ei ole kyseessä "transsukupuolisia pitää kunnoittaa" -lehtijuttu, vaan ihan omaa tajunnanvirtaani. Sain aivan itse kirjoittaa tämän tekstin kuvani yhteyteen.

Ja jos tunnette minua yhtään, tiedätte, että otin tämän tehtävänannon mielelläni vastaan.

Jos siis haluatte nähdä, minkälainen hemmo täällä teille oikein kirjoittelee, voitte vilkaista lehden ainakin liiton nettisivuilta näköislehtenä. For free!

Keltaista, raikasta ja suklaista pääsiäistä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti